Af - 18/09-16 18:45; Opdateret: 18/09-16 20:38

Ny kampagne fra H&M hylder hår i armhulen og deller på mavenNy kampagne fra H&M hylder hår i armhulen og deller på maven

H&M hylder normale kvinder i deres nye kampagne.

Det bliver mere og mere udbredt at droppe helt tynde modeller og skrue ned for fotoredigeringen blandt modehuse, og nu hopper den svenske modegigant H&M med på vognen.

I deres nye reklamefilm for efterårs- og vinterkollektionen, hylder butikskæden helt almindelige kvinder, der ikke har veltrænede maver og glatbarberede kroppe.

TV: Model går topløs gennem New York i den gode sags tjeneste
TV: Model går topløs gennem New York i den gode sags tjeneste

H&M bruger et remix af Tom Jones-klassikeren 'She's a Lady' som baggrundsmusik i videoen, hvor modeller som den fregnede Adwoa Aboah, transseksuelle Hari Nef, et lesbisk par og den 72-årige Lauren Hutton, der tidligere har vakt opsigt med sine kritiske udtalelser om kropsfikseringen i Hollywood.

Tøjkæden promoverer deres nye kampagne under hashtagget #Ladylike på sociale medier, hvor den har fået en positiv modtagelse.


11 fyre afslører detaljer om deres første møde med en vagina
11 fyre afslører detaljer om deres første møde med en vagina


Andre læser lige nu

Hvad tænker du..?
Hitter på mx

Annonce



Hitter på mx