Af - 13/03-15 20:04

BBC undskylder for at aflyse tv-programBBC undskylder for at aflyse tv-program

Nyhedskanalen BBC beklager, at de har aflyst flere episoder af tv-programmet Top Gear efter at have suspenderet Jeremy Clarkson.

Bildstrecke im Grossformat »

BBC valgte at suspendere den populære tv-værten Jeremy Clarkson, og derfor har kanalen valgt ikke at vise de restende afsnit af Top Gear.

Kanalen er igang med en intern undersøgelse der skal slå fast, hvorvidt tv-værten slog ud efter en producer, som flere medier skriver.

Dagens boble: Hvad siger Top Gear-vært til BBC?
Dagens boble: Hvad siger Top Gear-vært til BBC?

Top Gear bliver set af 350 millioner fans verden over, og flere er vrede over, at programmet er blevet aflyst.

Vi håber, I forstår, at vi sætter pris på jeres reaktion, men efterforskningen er stadig igang. Vi vil ikke sige mere, før vi er blevet klogere, og vi vil ikke kommentere sagen yderligere, forklarer BBC ifølge joe.ie.

290.000 vil have Top Gear-vært tilbage
290.000 vil have Top Gear-vært tilbage

Jeremy Clarkson er så vellidt, at over 851.000 i skrivende stund har stemt for, at BBC benåder den kontroversielle vært - #BringBackClarkson.

- Vi ved godt, at I er skuffede over, at vi ikke kan sige mere, men vi værdsætter jeres kontakt, siger BBC til programmets mange, forventningsfulde fans.

Ballade i BBC: Populær vært er smidt i skammekrogen
Ballade i BBC: Populær vært er smidt i skammekrogen

Andre læser lige nu

Hvad tænker du..?
Hitter på mx

Annonce



Hitter på mx