Af - 18/10-14 20:34

Er dette årets bedste marketing-stunt?Er dette årets bedste marketing-stunt?

The North Face i Sydkorea har lavet reklame for sig selv på en noget usædvanlig måde. Se hvordan lige her!

"Never Stop Exploring" eller på dansk: Stop aldrig med at udforske. Der må man sige, at tøjmærket The North Face lever op til deres motto.

TV: Her er svaret - sådan fletter du rigtigt på motorvejen
TV: Her er svaret - sådan fletter du rigtigt på motorvejen

I en såkaldt pop-up butik har tøjgiganten monteret en klatrevæg samt et gulv, der kan rulles væk. Når der så er en kunde i butikken, aktiveres 'alarmen', og gulvet ryger væk under kunden. For at undgå at ryge ned på det, der nu er en stor pude, tvinges kunderne til at holde fast i klatrevæggen.

TV: Dansk band ude med ny musikvideo til hit-single
TV: Dansk band ude med ny musikvideo til hit-single

Til sidst vil en jakke komme frem fra loftet, og kunden har mulighed for at tage jakken med hjem, hvis altså de kan tage den med i faldet fra klatrevæggen.

15-årig talent om landsholdsdebut: - Jeg er rørt
15-årig talent om landsholdsdebut: - Jeg er rørt


LÆS OGSÅ: TV: Døende mand liver op, da han bliver genforenet med sin hund

Har du læst disse?

Andre læser også

Hvad tænker du..?

Lige nu på BT.dk

Jes Dorphs søn gik på samme skole som...
bt.dk
Efterlyser vinderen: Dansker har...
bt.dk
LIGE NU: Rørt kronprins Frederik...
bt.dk
Dansk turistmål truet af lukning...
bt.dk
Hitter på mx

Annonce



Hitter på mx