Af - 07/04-17 10:38; Opdateret: 07/04-17 14:40

Badetøjsmærke hitter stort: Glem alt om photoshoppede modellerBadetøjsmærke hitter stort: Glem alt om photoshoppede modeller

Det amerikanske mærke Aerie hylder kvinder i alle størrelser. Og så gør de en dyd ud af, at holde sig langt fra Photoshop.

Bildstrecke im Grossformat »

Du skal elske dig selv, som du er. Sådan lyder budskabet i en ny Instagram-kampagne, som American Eagles badetøjsmærke Aerie står bag.

Under hashtagget #aerieREAL viser de deres nye badetøjskollektion frem med uretoucherede billeder af kvinder med mange forskellige kropstyper.

Instagram-kampagnen har til formål, at sætte fokus på, at mange brands promoverer uvirkelige kropsidealer.

Photoshop-fail: Kan du se, hvad der er galt med forsiden på Vogue?
Photoshop-fail: Kan du se, hvad der er galt med forsiden på Vogue?

Samtidig samler Aerie også penge ind til organisationen National Eating Disorders Association, for at hjælpe folk der lider af en spiseforstyrrelse.

Ved hvert billede der bliver lagt op på Instagram under hashtagget #aerieREAL doneres en dollar.

Brandet, der også sælger undertøj, har en længere dedikation til at bruge billeder, der ikke har været igennem photoshop-maskinen.

Sidste år lancerede de en lignende kampagne. Se videoen nederst i artiklen.

LÆS OGSÅ: Bikini-foto af seks veninder går viralt: Kan du se hvorfor?

LÆS OGSÅ: Nettet grubler over mystisk Kylie Jenner-foto: - Addd, hvad er det!?

LÆS OGSÅ: Populær fransk ferieby forbyder muslimsk badedragt

Andre læser lige nu

Hvad tænker du..?
Hitter på mx

Annonce



Hitter på mx