Af - 27/02-14 07:54

'Super cool' tysk reklamefilm er super bizar'Super cool' tysk reklamefilm er super bizar

En tysk butikskæde har valgt en utraditionel måde at lave deres reklamefilm på.

Får man flere kunder, hvis man er yderst ekstreme? En tysk supermarkedskæde har gjort forsøget – og selvom vi ikke kan sige noget om kundetallet, har de med tre millioner visninger på under en uge fået opmærksomhed fra hele verden.

Men reklamefilmen handler hverken om rabatter eller butikkens koncept.

Kvinde i hypnose for at blive dum tager bizar Barbie-trend til nyt niveau
Kvinde i hypnose for at blive dum tager bizar Barbie-trend til nyt niveau

I stedet har supermarkedskæden EDEKA fået hjælp af den 58-årige entertainer Friedrich Liechtenstein. Sidste år var han med i Der Tourist-sangen 'Supergeil'. Nu har de pillet ved ordene.

Gennem videoen dukker Liechtenstein op i den ene bizarre scene efter den anden. Han danser i supermarkedets gange, fester på et børneværelse, ryger en pølse som var det en cigar og bader i mælk.

Fra 'grim' punker til smuk kvinde: Siden er hun blevet...
Fra 'grim' punker til smuk kvinde: Siden er hun blevet...

Og så bliver ordet 'super' gentaget til et punkt, hvor det det er på grænsen til super-catchy.

Ovenstående er bare nogle af højdepunkterne. Naturligvis ender videoen med Liechtenstein, der beundrer sine indkøb af frostvarer og toiletpapir ved kassen. Blot for at opretholde definitionen af 'bizart'.

Mød manden med det mærkelig legetøj
Mød manden med det mærkelig legetøj

Andre læser lige nu

Hvad tænker du..?
Hitter på mx

Annonce



Hitter på mx