Af - 21/01-14 09:17; Opdateret: 21/01-14 09:35

Sørgende far modtager brev til 'dræbt datter i bilulykke'Sørgende far modtager brev til 'dræbt datter i bilulykke'

En marketing-brøler af de helt store fra et stort amerikansk firma - da en far modtog et brev adresseret til sin 'dræbte datter i bilulykke'.

storybild

(Billede: NBC Chicago)

Den 46-årige Mike Seay havde flere gange blandt andet handlet kontorartikler hos amerikanske OfficeMax, hvorfor han i lang tid har modtaget tilbuds-breve fra firmaet.

Men i sidste uge fik han et brev, som ikke var, som det plejer.

Denne gang var det adresseret til 'Mike Seay, Datter dræbt i bilulykke', skriver LA Times.

Og tragisk nok var adresseringen i og for sig korrekt, da den 46-årige mand fra Lindenhurst, Illinois, sidste år mistede sin 17-årige datter i en bilulykke.

Bilka i kæmpe brøler: Trækker tilbud tilbage
Bilka i kæmpe brøler: Trækker tilbud tilbage

Men det var OfficeMax åbenbart klar over, hvilket tyder på, at de har begået en marketing-fejl.

- Jeg er ikke en stor OfficeMax-kunde. Og jeg ville aldrig have taget derhen og fortalt nogen om ulykken, siger han til LA Times.

OfficeMax siger i en udtalelse, at fejlen er et resultat af, at en mailing-liste er gået igennem en tredjepartsleverandør.
Her undskylder de også over for Mike Seay, selvom de dog ikke har ringet til ham personligt og gjort det samme.

Kæmpe tv-bommert: Er sorte ikke zombier?
Kæmpe tv-bommert: Er sorte ikke zombier?

Selvom fejlen er sket i USA, der er kendt for deres mange sagsanlæg, så har faderen ingen planer om at sagsøge firmaet.

Men da hans kone er blevet 'traumatiseret' af brevet, kræver han en undskylding og et svar på, hvordan firmaet kendte til dødsulykken.

Andre læser lige nu

Hvad tænker du..?
Hitter på mx

Annonce



Hitter på mx