04/05-14 19:29

Medie: Se og Hør havde også kilde hos SASMedie: Se og Hør havde også kilde hos SAS

Ugebladet Se og Hør anklages nu også for at have købt personlige oplysninger af flyselskabet SAS.

storybild

(Billede: Polfoto/arkivfoto)

Det er ikke kun de kendte og kongeliges kreditkortoplysninger, journalisterne på Se og Hør står anklaget for at have købt sig til på ulovlig vis.

Nu politianmelder Aqua-Lene også Se og Hør
Nu politianmelder Aqua-Lene også Se og Hør

Se og Hør-journalist: Gjorde bare hvad cheferne bad om
Se og Hør-journalist: Gjorde bare hvad cheferne bad om

To anonyme journalister på det kulørte ugeblad bekræfter over for TV2 Nyhederne, at Se og Hør i flere år har betalt en ansat i flyselskabet SAS for at udlevere informationer om kendte og kongelige, der var på vej til udlandet.

Den SAS-ansatte skal angiveligt have udleveret flynummeret på det fly, der fløj prins Joachim og prinsesse Marie på deres bryllupsrejse til Canada. Se og Hør købte på baggrund af informationen billet til samme fly og var det eneste danske medie, der var med på den kongelige bryllupsrejse.

Avis afslører nye mails: Qvortrup kendte tys-tys-kilden
Avis afslører nye mails: Qvortrup kendte tys-tys-kilden

Hos SAS oplyser pressechefen over for TV2 Nyhederne, at selskabets it-system ikke kan afsløre, hvis en ansat har snaget i personfølsomme oplysninger.

LÆS OGSÅ: Tidligere Se og Hør-chef stopper hos Ekstra Bladet

Andre læser lige nu

Hvad tænker du..?
Hitter på mx

Annonce



Hitter på mx