Af - 27/01-17 06:21

GALLERI: Sådan ville logoer se ud hvis de brugte sig selvGALLERI: Sådan ville logoer se ud hvis de brugte sig selv

Man bliver det man spiser. Det gælder tilsyneladende også, hvis man er et McDonald’s-logo.

storybild

Det er en sjov tanke at lade virksomhedernes logoer prøve deres egen “medicin”. Det har designeren Marco Schembri gjort, og det er der kommet en række sjove og ret sigende logoer ud af. Se selv.

Hvis McDonald's-logo selv gik på McDonald's hver dag, ville det sikkert få lidt ekstra kilo på sidebenene:

Og hvis Absolut-vodkaen skulle indtage sig selv, ville det hele nok være en kende sløret:

Gillette har givet sig selv en skarp barbering:

10 kendte logoer med skjulte betydninger
10 kendte logoer med skjulte betydninger

Starbucks' logo kan også få et koffeinchok:

Zippo-lighteren har tændt sit eget logo lidt for meget:

Braun-logoet har barberet sig selv ned:

Red Bull giver sig selv et kæmpe boost:

QUIZ: Kender du fodboldklubbernes logoer?
QUIZ: Kender du fodboldklubbernes logoer?

Durex har beskyttet sig selv:

Nestlé prøver at spise sine egne babymadsprodukter - men det hele ender lidt ud over det hele:

Sidst og ikke mindst er der Nutellaen. Den lader vi helt være med at kommentere på. Den klarer du selv:

Andre læser lige nu

Hvad tænker du..?
Hitter på mx

Annonce



Hitter på mx