Af - 03/06-17 10:15

Et job for dig? Du skal være 'fucked up utæmmet' og 'yderst provokerende'Et job for dig? Du skal være 'fucked up utæmmet' og 'yderst provokerende'

Er du 'byens vilde dreng', 'fucked up utæmmet' og 'yderst provokerende', og mangler du et job? Så er det her måske din heldige dag.

storybild

Martin Lakner Schmidt søger en marketingschef til sit firma De Vilde Drenge

Det nemlig lige præcis nogle af de kvalifikationer, som Martin Lakner Schmidt søger hos den marketingschef, han er i gang med at ansætte til sit firma De Vilde Drenge.

Martin Lakner Schmidt er manden bag De Vilde Drenge, der tilbyder personlig udvikling for 'dumme drenge'. I et jobopslag på Jobindex søger han nu en marketingschef, og det er nok et af de mest specielle jobopslag, du har læst i 2017. Allerede i starten af Jobindex-opslaget står det hurtigt klart, at der er tale om et anderledes et af slagsen:

'Er du byens vilde dreng mellem 13 og 18 år og kunne tænke dig at tjene op til 5000 kr. på en dags arbejde uden og bryde loven og uden at røvrende dine venner i et nyt pyramidespil, så har jeg jobbet til dig,' står der i opslagets første linje.

Michelle fik ‘drømmejobbet’: Ser porno 20 timer om ugen
Michelle fik ‘drømmejobbet’: Ser porno 20 timer om ugen

Herefter opstilles flere kvalifikationer, som også er velansete, hvis du skal blive marketingschef i De Vilde Drenge. Her nævnes det eksempelvis, at du skal være klassens klovn, at ADHD foretrækkes, og at du meget gerne må eje en larmende knallert.

Lige nu er opslaget ikke at finde på Jobindex' hjemmeside, men Martin Lakner Schmidt arbejder på at få det lagt op igen. Jobindex har nemlig flere gange slettet opslaget:

»De finder hele tiden nye måder at spænde ben for opslaget på, selvom det jo gøres i en god sag. Vi prøver jo at tage et taberhold og gøre til et vinderhold,« siger Martin Lakner Schmidt til BT.

Vildt jobtilbud: Tjen 400.000 kroner på at drikke øl
Vildt jobtilbud: Tjen 400.000 kroner på at drikke øl

Han fortæller også, at man som marketingschef i De Vilde Drenge skal promovere virksomheden på steder, hvor der opholder sig unge drenge, der har svært ved at følge samfundets regler og normer.

Der er dog også et men. Martin Lakner Schmidt vil nemlig godt have en marketingschef, der er lidt vild, men det skal ikke blive for meget:

'Har du allerede nu lavet en plan for dit liv om at blive gangster, når du bliver stor, eller synes du, folk der kaster med sten ud over motorvejsbroer er seje, så behøver du ikke tilmelde dig,' står der til slut i opslaget.

Andre læser lige nu

Hvad tænker du..?
Hitter på mx

Annonce



Hitter på mx