Af - 23/05-14 18:40

Tilsvinet hotelejer sagsøger gæst efter anmeldelseTilsvinet hotelejer sagsøger gæst efter anmeldelse

Et hotel har valgt at sagsøge en person, der har skrevet en stærkt negativ anmeldelse på hjemmesiden Tripadvisor.com.

storybild

Hotellet ‘The Ashley Inn’ har lagt sag an mod en bruger, der har anmeldt hotellet meget negativt på Tripadvisor. (Billede: pr-foto)

Privatpersoners anmeldelser af hoteller er ofte afgørende for, om andre potentielle kunder vælger at booke et værelse.

Derfor kan det være dybt skadeligt for en virksomheds økonomi, hvis en bruger har skrevet om en virkelig dårlig oplevelse.

I nogle tilfælde kan negative anmeldelser måske få hoteller til at stramme op, hvis der er noget om snakken, men et hotel i Lincoln City, USA, føler sig så urimeligt bedømt af en kunde på nettet, at ejeren i stedet har valgt at sagsøge anmelderen for 74.500 dollars.

Restaurant-gæst fik stor overraskelse på regningen
Restaurant-gæst fik stor overraskelse på regningen

Det skriver Oregonlive.com.

Kunden, der på Tripadvisor.com kalder sig ‘Kelly12’ gav mildes talt hotellet 'The Ashley Inn' en ordentlig sviner, da vedkommende beskrev sin overnatning på hotellet i marts måned.

Her skrev anmelderen blandt andet, at rengøringspersonalet “enten var på stoffer eller fulde” og at “morgenmaden og værelset var klamt”.

Derudover beskrev hotel-gæsten, at “ejeren ryger hash” og at receptionisten “havde telefonsex med en eller anden”.

Hun gav sin hotelkæde et forkert navn
Hun gav sin hotelkæde et forkert navn

Ifølge ejeren af hotellet er personens udsagn lodret løgn, og hotellet tvivler på, at den anonyme anmelder overhovedet har haft en overnatning.

- Sagsøgte har skrevet udtalelserne bevidst, ondskabsfuldt og forsætligt med den specifikke hensigt at forvolde skade på hotellets karakter og omdømme, står der i anklageskriftet.

Andre læser lige nu

Hvad tænker du..?
Hitter på mx

Annonce



Hitter på mx