Af - 19/03-14 10:10; Opdateret: 19/03-14 13:04

Ni brutale sandheder om de danske teleselskaberNi brutale sandheder om de danske teleselskaber

Teleselskaberne fejler på det groveste både når det gælder dækning og kundeservice. Læs hvor skrækkeligt, det står til.

storybild

Telenor har spurgt 3109 danskere om deres syn på branchen og Telenor-direktør Marek Slacik lover løsninger på alle problemerne – blandt andet ved at indføre 24 timers hele året - telefonkundeservice og bedre dækning. (Billede: Telenor)

Telenor fremlagde onsdag formiddag nogle ganske ubehagelige fakta om danskernes syn på den danske teleindustri.

Afstemning
Er du tilfreds med dit teleselskab?

Det sker som led i en storstilet satsning på at forbedre sig selv og hele branchen.

Telenor har spurgt 3109 danskere om deres syn på branchen og Telenor-direktør Marek Slacik lover løsninger på alle problemerne – blandt andet ved at indføre 24 timers telefonkundeservice og bedre dækning.

Her er de ni ubehagelige fakta:

1. 23 procent mener, at telesekaberne ikke holder, hvad de lover.

2. 64 procent siger, at det er svært at komme i kontakt med deres teleskab.

3. 28 procent af danskerne mener, at mobildækningen i Danmark ofte er for dårlig.

4. 47 procent har oplevet huller i dækningen, hvilket fører til, at forbindelsen bliver afbrudt.

5. 25 procent af danskerne har oplevet problemer med internetforbindelsen på deres smartphone.

6. 33 procent har oplevet for lang ventetid, når de ringer til deres selskab.

7. 16 procent har måtte ringe til deres teleskab flere gange, fordi et problem ikke blev løst ved tidligere opkald.

8. 70 procent kan ikke hitte rede i det meget høje antal forskellige abonnementer.

9. 49 procent har svært ved at hitte rede i tilbud og priser.

Telenor lover gratis iPhones ved smadret glas
Telenor lover gratis iPhones ved smadret glas

Andre læser lige nu

Hvad tænker du..?
Hitter på mx

Annonce



Hitter på mx