Af Maja Grønholdt Jensen - 11/01-17 16:22

Instagram tyvstjæler igen fra SnapchatInstagram tyvstjæler igen fra Snapchat

Idémagerne hos Instagram må være blevet fyret eller langtidssygemeldte, i hvert fald stjæler Instagram endnu en funktion fra Snapchat.

Bildstrecke im Grossformat »

I august lancerede Instagram ‘Instagram Stories’, hvor man kan dele øjeblikke fra hverdagen i en ‘story’, der forsvinder efter 24 timer.

Funktionen minder selvfølgelig om de historier, man kan lægge ud på den konkurrerende app Snapchat. Det gav i begyndelsen mange sure reaktioner, og Instagram blev beskyldt for at stjæle idéer.


Barn i 90’erne? Så har du HELT sikkert ønsket dig det her til jul
Barn i 90’erne? Så har du HELT sikkert ønsket dig det her til jul

I fremtiden vil du også kunne finde reklamer i ‘Instagram Stories’ - præcis som i ‘Snapchat Stories’. Det har Instagram offentliggjort onsdag eftermiddag dansk tid.

I begyndelsen tester Instagram funktionen sammen med 30 annoncører blandt andre Nike, Netflix og Airbnb.

Ifølge firmaet bruger mere end 150 millioner mennesker bruger ‘Instagram Stories’ hver dag, så der må ligge en guldgrube gemt i form af reklameindtægter for den populære billeddelings-app.

LÆS OGSÅ: 10 grunde til at Facebook bare er et virkelig skørt sted

LÆS OGSÅ: Kim Kardashian laver bedårende Snapchat-filter af hele familien

LÆS OGSÅ: 56 sedler der beviser at vi er småtossede i Danmark

Andre læser lige nu

Hvad tænker du..?
Hitter på mx

Annonce



Hitter på mx