Af Morten Svan - 12/03-17 22:07

Næsten 8 millioner har set det - her er det mest populære X Factor-klip på YouTubeNæsten 8 millioner har set det - her er det mest populære X Factor-klip på YouTube

Tidligere var det mest sete DR-klip Basims Grand Prix-vinder 'Cliche Love Song'.

7,8 millioner.

Så mange gange er det mest set danske X Factor-klip set på YouTube. Og det gør det også til DR's mest sete klip på YouTube overhovedet. Det skriver DR.

Og nej, det drejer sig ikke om et klip fra et af X Factors liveshows eller en kikset audition. Klippet stammer fra 2016-udgaven af X Factor og er fra den famøse 'Five Chair Challenge'.

Usædvanlig kritik af Morten fra 'X Factor': - Det var ikke særlig fedt
Usædvanlig kritik af Morten fra 'X Factor': - Det var ikke særlig fedt

Det er Reza Marofi Dilamis på 15 år, der synger Lukas Grahams hit '7 Years'. Og netop kunstneren bag sangen kan have en del med de mange seere at gøre, gætter Reza.

- Når folk søger på '7 Years' på YouTube, dukker min version op. Og så tænker de nok: Ham kan jeg da også lige se. Og så klikker de også på den, siger Reza Marofi Dilamis til DR om de mange seere.

Knust Martin efter exit: - Der kan man se, hvor hurtigt det kan smuldre
Knust Martin efter exit: - Der kan man se, hvor hurtigt det kan smuldre

Rezas optræden går dog ikke helt problemfrit i det meget sete klip, for han glemmer teksten til den populære sang.

I dag går Reza i gymnasiet og tænker tilbage på sin tid i X Factor med glæde.

- Det var vildt fedt. Jeg lærte meget. Jeg føler ikke, jeg er så genert mere, siger Reza Marofi Dilamis.

Tidligere var det mest sete DR-klip Basims Grand Prix-vinder 'Cliche Love Song'.

LÆS OGSÅ: Følelserne fik frit løb: Martin blev sendt hjem fra 'X Factor'

LÆS OGSÅ: Kritik af 'X Factor': - Hvis jeg fik en krone for hver gang ...

LÆS OGSÅ: Bookmakernes dom: Her er taberen af 'X Factor' i aften

Andre læser lige nu

Hvad tænker du..?
Hitter på mx

Annonce



Hitter på mx