Af - 06/01-14 16:05; Opdateret: 06/01-14 16:26

Beckhams H&M-reklame vil revolutionere shoppingBeckhams H&M-reklame vil revolutionere shopping

Når Super Bowl vender tilbage i februar skal en 30 sekunder lang reklame med David Beckham i tøj fra H&M ændre måden vi shopper på

storybild

David Beckham præsenterer sin Bodywear-kampagne for H&M i Berlin i marts. Nu skal han revolutionere shopping med et reklamespot til 'Super Bowl' i februar (Billede: Polfoto)

Fodboldfyren over dem alle, David Beckham, har fået hovedrollen i et reklamespot, der skal forny vores shoppevaner. Det ambitiøse projekt, der er sat i værk af tøjgiganten H&M, er fastlagt til at rulle over tv-skærmene i reklamepauserne, når det populære sportsevent 'Super Bowl' finder sted om en måneds tid. Det skriver marieclaire.co.uk.

Victoria Beckham i redaktørstolen hos Vogue
Victoria Beckham i redaktørstolen hos Vogue

Reklamespottet, der blandt andet viser David Beckham, løbende igennem Londons gader, har kostet op mod fire millioner dollars, og skal promovere Beckhams seneste bodywear-kampagne.

Beckham vil have LeBron James på holdet
Beckham vil have LeBron James på holdet

Når Beckham løber gennem den engelske hovedstad i reklamen, kan man samtidig shoppe ved hjælp af sin fjernbetjening. De seere, der er så heldige at eje et Samsung Smart TV, vil i hvert fald være i stand til at sige ja tak til undertøjet, med et klik på remoten, i løbet af de 30 sekunder reklamespottet varer.

Dødsfald i familien: Beckham i sorg
Dødsfald i familien: Beckham i sorg

Teknologien, der kendes som 't-commerce platform', er uden tvivl et stort skridt i forbrugsvareindustrien. Det er kun ejerne af et Samsung Smart TV fra 2012 eller 2013, der kan købe Beckhams femte kollektion for high-street butikken.

Man regner med, at cirka 90 millioner amerikanere vil følge med i dette års Super Bowl XLVIII, og altså også nyde synet af Beckham i kropsnært undertøj den 2. februar.

Andre læser lige nu

Hvad tænker du..?
Hitter på mx

Annonce



Hitter på mx