Af - 22/01-14 13:19

HTH om Rodes tights: Det ser måske lidt fjollet udHTH om Rodes tights: Det ser måske lidt fjollet ud

HTH Køkkener er glade for reklamen med Thomas Rode iført neopren-tights i camouflage, men medgiver, at den måske ser lidt fjollet ud.

storybild

HTH Køkkener er glade for reklamen med Thomas Rode iført neopren-tights i camouflage, men medgiver, at den måske ser lidt fjollet ud. (Billede: Facebook)

- Vi har brugt meget tid på at udvikle den reklame, og det er langt fra tilfældigt, at han står på den måde, siger marketingdirektør i HTH Køkkener, Carl Kristian Birk, til mx.dk.

Thomas Rode bliver gjort til grin i ny HTH-reklame
Thomas Rode bliver gjort til grin i ny HTH-reklame

- Thomas Rode symboliserer sund mad og sund livsstil, og derfor har vi været glade for at bruge ham i kampagnen, siger Carl Kristian Birk.

Men der er mange, som hæfter sig ved, at han ser lidt lidt fjollet ud, sådan som han står der i køkkenet i camouflage-tights og spændt harpun?

- Ja, det ser måske lidt fjollet ud, men jeg kan kun sige, at vi var yderst tilfredse med udfaldet dengang, siger han og understreger, at reklamen er fra sidste år.

Rode var perfekt til reklamen
Thomas Rode er ikke længere er en del af HTH's marketingstrategi, men det har absolut intet med reklamen med de stramme bukser at gøre. Hele vejen igennem har Thomas Rode symboliseret det, som køkkenvirksomheden gerne ville med reklamen.

Jim Lyngvild forsvarer Rode: Han er da smoking hot
Jim Lyngvild forsvarer Rode: Han er da smoking hot

- Vi ville gerne vise, at køkkenet, som vi ser det, er det vigtigste rum i huset. Det er her, man bruger ufatteligt meget tid, og det er her, man kan være sig selv. Thomas Rode viser med sin personlige dykkerdragt og sin private harpun, at han er sig selv i husets mest personlige rum, siger Carl Kristian Birk og fortsætter:

- Tøjet han står i, er noget, han bruger til hverdag, og det er del af ham selv og hans aktive og sunde livsstil. En livsstil han har sat en ny trend med, og det vil vi gerne være en del af, siger marketingdirektøren, som er noget overrasket over, men også meget glad for den ekstra omtale, som reklamen nu trækker.

Stjerne-kok kapper alle bånd til populær restaurant
Stjerne-kok kapper alle bånd til populær restaurant

- Det er da ganske interessant, at en gammel sag som denne kan vække så meget interesse blandt folk, siger han.

Andre læser lige nu

Hvad tænker du..?
Hitter på mx

Annonce



Hitter på mx